teachermom5 Kızlar bunları kullancaz ama nebulizatörü her kullanımdan sonra temizlemek mi gerekiyo mesela ventolin verdim temizle sonra diğeri öyle mi yoksa bütün hepsi bitince mi cihazı temizlicem nexus kullanıyorum cihaz temizliği nasıl yapıluyor bilmiyorum
ensr teachermom5 bız küçük sarjlı olandan almıstık bronşit olduk tamamen bitsin dedı Dr sonra dıgerını koyarsın kaldırıcagın zaman veya gün içinde temız içme suyu köyün calıssın bıtene kadar her seferınde temızlenmez bence maske yıkanırda bız böyle yaptık 3 saat arayla hava verdık cunku
Merveeemeeliss teachermom5 yani temizlemekden kastınız ufak bi haznesi var ben ventolin vericeksem gün içinde temizlemiyorum ama cortair verceksem teniz su koyup biraz buhar çıkarıyorum
annesirin teachermom5 Ben ikisini ayrı ayrı verip en son ilacı koyduğum ve hava verdiğim bölümü yıkıyorum. 🤷🏻♀️
eyberenimo Bizde kullanıyoruz el nebulazator u genelde her kullanımdan sonra içini calkaliyorum maskeyi yıkıyorum ama yakın zamanda bronşitten hastanede yattık hiç yikanmadan kullanıyorduk hastane tipi olanı
Merveeemeeliss teachermom5 o kortizonlu olduğu için diğeriyle birlikte ağor olsbilir diye ikiside farklı ilaç diye
eyberenimo teachermom5 kutunun üzerinde kullanımdan sonra çocuğun ağız etrafını yıkayayın diyor ben genelde elimi ıslatıp siliyorum yüzünü