duruislife Kızımın saçları dökülmeye başladığı için 3 ayllıkken kestik zaten saçı azdı. Şu an 6 ay 22 günlük çıkmaya başladı ama yavaş uzuyor bazı yerlerde az çıkıyor. Dalin kullanıyorum doğduğundan beri. Şampuan değiştirsem mi? Elimde de 3 kutu var🤷🏻♀️
ymrayse duruislife bizimki de öyle 7 buçuk aylık saçı çok az ben Hindistan cevizi yağı sürüyorum banyo yaptırmadan önce hem konak varsa onun içinde ise yarıyor uzamaya başladı gibime geliyor
minnakkofte duruislife Dalin hem içerik olarak kötü hem de saçları güzel yapmıyor.ecowell kullanıyorum kızıma saçları baya gurlesti ve çok hızlı uzuyor
mero_81 duruislife biberiye kaynatıp durulama suyuna dökün yada sprey şişesine koyun saçlarına sıkıp tarayın şampuanlar nekadar bitkisel gibi görünsede asla değil hiçbiri. Ben kızımın saçlarına yapıyorum kendimede yapıyorum bu arada annemde hep küçüklüğümden beri yapardı gözle görülür fark var hemde doğal
cennetkusum16 duruislife Dalin içinde bı ton kimyasal olan en kullanilmamasi gereken ürün malesef. Bioderma kullanabilirsiniz hemen uzatıyor ve gurlestiriyor