Huluaa11- canım ben tefal x force flex 15.60 olanı kullanıyorum 2 aydır Philips ile arasında çok gidip geldim herkes bu markayı önerdi öncelikle evim 3+1 bütün odaları banyoya kadar hem süpürüp hem siliyorum şarjı artıyor duvar aparatı var bataryası çıkıp başka yerde de şarj olabiliyor bütün yüzeylerde çekim gücünü arttırıyor 3 çekim gücü var zaten ama en düşük mesela yeri çekiyorsa halıyı daha çok çekiyor süpürge başlığı dönüyor vileda başlığı iki adet bezi var döne döne siliyorsun hiç bastırmaya gerek yok koltukların altını süpürüp silerken zorlanmıyorsun kırılabilen sap zaten ayakta direk her yeri süpürüp siliyorsun vileda başlığında su haznesi var su ve deterjan koyyorsun ıster kuru ıster ıslak bir şekilde siliyorsun yerdeki suyu hiç bir şekilde motoruna götürmüyor yani yanma gibi durum söz konusu değil tam bir fiyat performans ürünü ben 15 bine aldım hergun neden daha önce almadım diye söylenip duruyorum başlıkları ledli zaten ağır bir süpürge değil sesi çok çıkmıyor öve öve bitmez dün alt komşum temizlik yapıyordu süpürgeyi istedi verdim hemen aynısından sipariş verdi bayılmış geçen akşam elektrik kesintisi oldu mahalle geneli birşeyler yerken de yere dökülmüştü rahatlıkla süpürüp sildim ışığı sayesinde bir inceleyin derim