Hanımlar ben kaç gündür adet gününü bekliyorum test yaptım iki tane biri silik biri negatif çıktı derken psikolojik olarak mı ne anlamadım belirtiler ve göğüs hassasiyeti bel ağrısı iki haftadır var sağ sol kasik rahim ağrısı bide rahim genişlemesi afedersiniz sanki akıntı geliyor gibi adete 3 gün var test te yapmadım stres yaptım hayırlısı bakalım sizce belirti mi ya da yaşayan oldu mu