Kızım 2yaşına girdi dört gün sonra da oğlum oldu şuan 23günlük çok gazlı bir bebek hiç susmuyor resmen kızım da uykuyu çok seviyor kardeşinden dolayı uyuyamıyor o yüzden çok huysuz küçük olduğu için laf da anlamıyor sürekli bağırıyor aşiri hırçınlaştı uykusuzluk bizi mahvetti ne yapabilirim bilmiyorum kızımın uykusu çok hafif bi çözüm istiyorum bu duruma