Saçlarımı kızıl kullanıyorum hamilelikte ilk 4 ay boyamadım sonrasında sorun yaşamadan boyadım ama emzirirken boyanmaz diye okudum hem kimyasal dan hemde boyanın kokusu kalır diye. Artık lohusalıktan çıkıp kendimle ilgilenmek istiyorum saçımın diplerinin gelmesi canımı sıkıyor. Boyayan sorun yaşamayan oldu mu