karange evet 1 ay falan uyku saatlerinde evde klmaua dikkat ettim ki iyice alışsın diye. Ona rağmen anneme gidince salla diye ağlamıştı. Ama tabi ki uapmadım öyle bi şey. Benim kızom büyüktü. Çoğu kişi 2 yaş sonrasına vermiyo eğitim başarısız olma olasılığı yüksek diye. Ama burcu hanım sağ olsun 2.5 yaşında kabul etti.