belbur Papatya-eylul88 tepkileri gayet iyi al ver yapıyor dediklerimi anlıyor gülüyor vs sadece babildama yok sesli harfleri çıkarıyor ama dede mama babayok bunlar için endiseliyim
likeli belbur bizim doktor 1 yaşında 1 kelimesi olmalı demişti yaş kontrolünde. Bebeklerde 1 haftada çok şey değişiyor gözlemlemeye devam edin bence. Bir de yürümeye çalışma gibi bir durumu var mı? Benim kızım yürümeyi öğrenirken konuşmayı neredeyse bırakmıştı.Bir beceriyi geliştirirken diğerini geri plana atıyor bebekler öyle bir durumdur belki. Siz bol bol konuşun her şeyi betimleyin anlatın ama basit kelimelerle vurgulayarak. 1 yaş ile 11 ay arasında da bayağı fark oldu bizde özellikle konuşma konusunda 1-2 hafta içerisinde bile gelişim gösterebilir bebeğiniz.
belbur likeli evet şuan yürüme alıştırmaları üstünde duruyoruz aynı zamanda oyunlarda oynuyoruz dediginiz gibi her günleri farklı oluyor endiselenmek için birkaç hafta daha bekleyin diyosunuz yani :)
Emlklf 1 yaşa kadar bi takip edin bence, en azından mama, meme yada baba gibi iki heceli bişeyi bence söylemeli. sonra doktora götürün tabi, önce bi işitmeyi tekrar değerlendirin olur ya yapılan testte bi hata olur.
belbur Emlklf isitmede sorun olduğunu hiç düşünmuyorum her sese tepkisi var dediklerimi anlıyor dediğiniz gibi 1 ay kadar beklemeliyim sanırım
likeli belbur evet endişelenmek için erken bence. Hele sizden kopukmuş ayrı bir dünyada yaşıyormuş gibi bir hissiyatınız yoksa bebeğiniz sosyal bir bebekse hiç endişelenmeyin bile.
belbur A2B4 çok haklısınız ekran zaten yok hayatımızda butun gün onunlayim iş güç hak getire hiçbir şey onemsemiyorum yeter ki sorun olmasın kendisi tembel olsun örneğiniz için çok teşekkür ederim.❤️
Emlklf belbur siz daha iyi bilirsiniz bebeğinizi. kolay gelsin şimdiden 🙏🏻 güzel günler geçirmenizi diliyorum 🌸
Ayseee12_ belbur bebim oğlum ds 9 aylik goz temasi byby alkis vsr babildama kelime yokk doktorunuza sordunuz mu acaba
belbur Ayseee12_ bizde alkış göz teması var ancak babildama kelime hiç yok Dr aradım her bebek bir olmayabilir genetikte olabilir dedi ama içim rahat etmedi sizlerle sormak istedim
Ayseee12_ belbur anladim benim bebegimde oyle 9.5 aylik olucak ama hala babildama yok iste bizdede goz temasi sosyil guumsemesi varrr ama babildama yok
hacisakir belbur bebeklerde bir şeyin erken olması güzel değil aslında. tv telefon verilmeyen bebekler tablet bebeklerinden daha geç konuşuyor. Endişelenmeyin. Yapay uyaransız beyin öğreniyor. Kaliteli ve bilinçli konuşmaya başlar.
09dilek belbur 12. Ayda babıldadı 23 aylık derdini anlatarak konuluyor 4 kelimeli cümleler kuruyor. Bende o dönem endişelendim sürekli konuşun oyun etkileşim önemli inşallah bişey yoktur.