Sefalininannesi merhabalar, benim oğlumda da 33 günlük olduğunda bir kabızlık başladı hala da devam ediyor şu an beş aylık oldu. ilk bir ay her gün birkaç kez kaka yaparken bir aylık olduğunda kabızlık başladı. Elbette doktorunuza danışın benim oğlan sadece anne sütü aldığı için farklı olabilir ama anne sütü kabızlığı diye bir şey var. arada her gün veya gün aşırı yapsa da kendine bıraksam beş gün hatta bir hafta kaka yapamadığı oluyor. İlk zamanlar çok tedirgin oluyordum hatta oğlum kaka yapmayı unuttu herhalde diyordum ama artık kabul ettim durumu malesef bazı bebekler böyle olabiliyormuş. bebeklerde kabızlık demek keçi kakası gibi veya zorla yapması kakada kan olması demekmiş eğer bebeğiniz cıvık sulu yumuşak kaka yapıyorsa 10 hatta 14 güne kadar dışkılamaması kabızlık sayılmıyor, anne sütü çok iyi emiliyor posası çok az olduğundan dolayıymış. Mama alan bebeklerde durum farklı olabilir bilemiyorum. Ben kendi tecrübemi aktardım :) bebeğiniz çok ıkınıyor ve rahatsız olduğunu düşünüyorsanız zeytinyağlı pamuk ile uyarabilir veya fitil koyabilirsiniz. geçmiş olsun