Arkadaşlar benim kızım da 5 aylıkken fark etmiştim yapisikligi doktor estriol adinda bir krem vermişti fakat vajina bölgesinde kararma ve tuylenme yapiyor bilginiz olsun. 4 kere doktor da actirdim hatta yakin zaman da yine actirdim. Tüm kapanirsa idrar yolu enfeksiyonu olur actirmak icin cocuk cerrahisinden randevu alin. Ben de o kadar denedim asla izin vermedi açmama doktorun yaninda baba kollarini ben bacaklarini tuttum o sekilde actirdik kolay bir işlem fakat o gün izni hic tuvaletini yapmadi aciyor dedi hep cok üzülmüştüm. Islem sonrasi makyaj pamugu ile asagidan yukari dogru sil dedi. Haa son bir dipnot islem bittikten sonra eve gelip hametan sürdüm ben agrisi olursa alsin diye. Şimdiden hepinize ve bize gelmis gecmis olsun.