bendenbirtanedahayok Gerçekten öyle, her şey nasip kısmet. Sizin için hayırlı olan böylesiymiş demek ki.
Çalışma kararı almanıza çok çok sevindim. 😌 Siz şimdiden fırsat buldukça ve fırsat yaratarak çalışın bence, gerisi Allah’ın takdiri.
Uyku süresi uzun değilmiş evet ama kaç defa uyuyorsa her seferinde o süreleri değerlendirseniz güzel bir şeyler çıkar bence ortaya.
bendenbirtanedahayok uyanıklende başka bişeyle ilgilenmek istemiyorum sanki büyümesini kaçırıcakmışjm gibi geliyor
Çok haklısınız böyle hissetmekte. Ben de kızım uyanıkken derslere bakmaya çalışınca bile kendimi kötü hissediyorum. Kulaklıkla bir yandan ders dinlesem onunla iletişimi daha az kuruyorum mesela ve bu da onu ihmal ettiğim hissini uyandırıyor. Ama derece yaparak atananlara bakıyorum bir sürü insan bunu bu şekilde başarmış. Hatta birden fazla çocukla. Üstelik çok iyi sıralamalar yaparak.
Büyüdükçe daha zor oluyor gibi gerçi kreşe verebilseydim kızımı o zaman çok daha iyi olurdu ama şu an o imkan yok maalesef.
Çok teşekkür ediyorum. Amin. Allah razı olsun.
Siz de hayırlısıyla çalışma sisteminizi oturtursunuz ve güzel bir yere atanırsınız inşallah. Allah size de tüm süreciniz boyunca zihin açıklığı ve kolaylıklar versin inşallah. 🌸🩷😌