Alyabebek34 onlyy bugun çok uyudum kalkınca da başım döndü galiba bende hamileyim ama kanda çıkar galiba reglime de iki gün var yumurtlama testiyle çıkarmı acaba
prensess__ onlyy abla nolursun cevap ver regl gibi sancın oldumu şimdi olucam falan dediyin oldumu abla birde iç çamaşırın çabuk ıslanırdımı
VahsiKelebek_ Benim de belirtilerinden biri buydu regl olcam sanmıştım ama meğerse hamileymişim sürpriz oldu oğlum bana. Sizin de öyle olabilir 🫶🫠
Alyabebek34 VahsiKelebek_ merhaba ben de idrar testi yaptım ama negatif çıktı 10 gün oldu birliktelik yaşayalı
onlyy VahsiKelebek_ evet sabah test yaptım pozitif ama silik çıktı reglim 13 Şubat sabah bidaha test yapicm 😍
prensess__ VahsiKelebek_ regl sancı gelip gidiyormuydu size yumurtalıklarnza? Benim bu gün ayak kemiklerim ağrıdı birde iç çamaşırım lekeleniyor qaliba regl şeyi🥹7 gün kala kaset test yaptm negatif
fatma_erva onlyy Bizde bebek istiyoruz göğüslerim de ağrı hissediyorum bide yüzüm de anlamsız sivilce çıkmaya başladı bide sanki midem bulunacakmis gibi bir his var anlayamadım bende regl günümü bekliyorum inş gebelik vardır:)
Beybisii_ Alyabebek34 10gun erken canım olsada testte çıkmaz beta HCG 50ye ulaştığında ve onun üstüne çıktığında idrar testinde pozitif görülür 3 4gun sonra bence kan ver daha net olsun
VahsiKelebek_ onlyy canım gebesin bence çıkmış çizgi her test doğru olmayabilir bir de yeni olabilir gebeliğin. Kan verirsen daha net sonuç alirsin