onemore Kızlar şu an 37.8 ateşi var, yattığımız odanın peteği kapalı oda hafif serin, ince uzun kollu pijama ile yatırdım üstünü örtmedim yeterli mi sizce
Usnac1995 onemore Ben atlet ve ince bir pijama altı giydirirdim, üstüne de yine ince battaniye olabilir.
Elika00 onemore 37.8 ise ateşi düşene kadar ben olsam atlet ile bırakırım. Nemli bez uygularım. Ateşi düştükten sonra da ince giydirip uyuturum.
onemore Elika00 dolven vermiştim biraz ona güvendim şimdi biraz daha düşmüş ateşi, yükselirse yine dediğinizi yapacağım sağolun