Takip ettiğim doktorlar dört aya kadar gaz sorunu çocukların yaşadığını ve sonraki aylarda yaşanan gaz sorunun farklı hastalıklar sebebiyle olabileceğini söylemişti bence doktorunuzla bir görüşün belki bağırsak florasında bir sorun vardır gaza atamamak için farklı bir sorunu vardır muhakkak bir açıklaması vardır