Mlsyhn Philips marathon mukemmel cekim gucu var fakat cok hantal bebekli iseniz zor oluyor. Kablosuza gectim 3 ay önce dunya varmis bosch unlimited7
suhedaaaaa Dondurmalikahve Ihlas aldık ama çok hantal nir makine ihlası alana bir tane de dyson lazım diye darlıyorum şu an 😹😅
NmalkoC Dondurmalikahve philips marathon ultimate kesinlikle çekimi çok iyi çocukla genelde dyson kullanıyorum ama kablolu düşünürseniz dediğim modele bakın mutlaka ben memnunum
Momyyy- Dondurmalikahve rowenta kullanıyorum memnunum güzel çekiyor ama olurda bozulursa kırılırsa dyson istiyorum ama kablolu olandan