Bir tanede bende var aynısı. Yani ilk aylar çok zorlandık ama bir çare bulamadık eşim kucağında gezidiriyprdu sürekli. Şu an 5 aylık hala gece uykusuna erken geçmiyor. Ama şöyle yapıyoruz. Uyku krizi tutunca emzirip uyutuyorum normalde 5-10 dakikaya kalkar geri ama kalkmasın diye sürekli ayağımızda duruyor sallıyoruz hafif hafif. Tv karşına geçiyoruz ışıklar kapalı uyanacak gibi olduğunda sallıyoruz geri dalıyor. Böyle böyle daha erken geçmeye başladı. Şu an bile ayağımda bir saattir