Bizim de başladı diş hekimine götürdük dişlerindeki çukurluklar yani girinti çıkıntılar normale göre daha derinmiş bu sebepler yiyecekler daha uzun kalıp zor temizleniyormuş yapacak bir şey yok düzenli fırçalayarak ilerlemesini önlemeye çalışacağız dedi. Dolgu vs tedavi şekilleri de varmış ama çok gerekli değil şuanda ilerlemesin yeter dedi