aydint 4 ay 19 günlüğüz ilk bebeğim, ek gıda süreci başlangıcı,kullanıp memnun kaldığınız ürünler( mama kaşığı,tabağı, Sandalyesi vs) ve tavsiyelerinize ihtiyacım var,hafiften damağıns bişeyler sürmeye başladım kaşık ucu kadar buna karşı değilim 🙊