marsi menenjit aşısı bu yüzden var. Sürekli antibiyotik alması daha riskli sürekli yükselen ateş daha riskli. Ateşlerin havale yoluyla hasar bırakma ihtimali oluyor. Riskler göz önüne alınıp doktor ona göre degerlendirir. Babam beni götürdüğünde doktorun ilk sorduğu 1 ay içinde 3 kere hasta oluyorsa almak zorunda kalıyoruz sürekli ilaç kullanmak hasar birakiyormus eğer 3 ten az ise almiyoruz çünkü bademciginde faydası varmış. Benim senede 2 kez olduğu için almamıştı zaten belli bir yaştan sonra artık duruyor