Kızım 7 yaşında 8 aydır gözlük kullanıyor. Ilk gittiğimiz doktor 6 ay sonra kontrole gel dedi anca randevu bulabildik başka bir doktora oda. Ilk gittiğimiz doktor gözlerine damla damlatıp göz bebeklerini büyütüp odasındaki makineyle bakmıştı. Bu gittiğimiz doktor sadece harf okutup gözlerine hiç bakmadan aynen devam etsin dedi. Birde 3 yaşında bir oğlum var onuda kontrole götürdüm ilk defa. Onada sadece çıplak gözle gözlerine bakıp birşey yok dedi. Tabiki doktor sonuçta daha iyi bilir ama bana sanki eksik geldi. Göze çok önem veriyorum o yüzden başka doktora da götürmeyi düşünüyorum. Tekrar kontrole ne zaman gelelim dedim 1 sene sonra dedi. Siz ilk kontrole gittiğinizde nasıl bakmıştı böyle mi oluyor yoksa makineyle mi bakıyor doktor?