Bu akşam çok çok özel sebeplerden ötürü emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım bebeğim henüz 10 aylık, emzirme sayısını azaltıp emzirmeye bırakmak isterdim ama benim için bir hafta çok uzun bir süreydi ve benim için her saniye çok önemliydi o yüzden ilaç kullanımından ötürü bırakmak zorunda kaldım bebeğimin gözlerine bakıyorum çokça özür diliyorum bunu aniden ve de erken bir dönemde yapmayı hiç istemezdim 🥹