Ara ara mastit oluyordum zaten ama geçen gece bir anda bisssüürüüü belirtiyle uyandım.
-terleme -titreme -ateş -halsizlik -mememde sertlik -baş ağrısı ve -mide bulantısı yaşamaya başladım. Bebeğime bugün çok zor baktım. Duşta mememi sağdığımda ise iki delikten irin akıyor. Sıcak su altında bir saat sağdım bitiremedim yorulup çıktım.
Ve, hastaneye gidemiyorum🥲 eşim izin alamıyor, ben daha yeni influenza zatürre için antibiyotik kullandım. Korkuyorum, kendi kendine geçer mi bu meme enfeksiyonu, yaşayan var mı, napacağım:/ mastitken bebeğimi emzirirdim ama irin akarken emzirmek istemiyorum.