melodimotherr Benim oğlum 28 aylık, bazen birileri yanına yaklaşınca kaçıyor bağırıyo istemiyor. Fakst genel olarak çok merhametli bir çocuk. Bebeklere vurmaz hayvanları sever. Bebek görsün öpmek sarılmak ister. Keza bana babasına da aynı kulaklarıma kadar öpüyor, ayağım sehpaya değdi geçen eğilip öpmeye çalıştı.
Bunlar var diye sırf umursamıyorum ama niye bazen öyle yabanileşiyor bende anlamıyorum.
Sizinkide dönemsel olabilir, evde falan hırçınlaşmıyorsa