ecrineymen sizi çok iyi anlıyorum . Hem asker eşi olarak hem de 1 hafta önce havale geçiren bir oğlum olarak. Bizde ailelere 1200 km uzaklıktayız ve az çok bilirsiniz görev günlerini . Yaşadığımız duygular çok normal . Allah yar ve yardımcımız olsun , sabrımızı doğru yerde kullanmayı nasip etsin . Bu arada telefonunuza Oyak uygulamasını indirerek destek alabilirsiniz eşiniz , üye olması gerekiyor sonra sizi ve çocukları ekleyip istediğimizden bölümden randevu talep ederek randevu oluşturuyorlar ve görüntülü görüşme yapıyorlar