Bebeğim 5.5 aylık. Doğduğundan beri gündüz pek uyumaz yenidoğanken bile çok kısa uyurdu. Şimdi de sabah sekiz dokuz gibi uyanıyor genelde akşam onbir onikiden önce uyumuyor. Resmen yetişkin gibi bir uyku düzeni oldu beni bıraksa ben daha çok uyurum valla. Gündüz uyumuyor değil aslında istiyor ki kucağıma gelsin meme emerken saatlerce uyusun bozmasam gerçekten saatlerce uyur. Beşiğine koyduğum gibi uyanıyor daha da uyumuyor ağlamaya başlıyor kucağa gelmek için ya da kucağımda uykusunu aldığı için gülüp oynamaya başlıyor. Tek başına bakıyorum kimse yok hiçbir şey yapamıyorum. Hadi beni bırakın kendi yoruluyor ama güzel kaliteli bir uyku uyumuyor en çok ona kıyamıyorum ne yapabilirim bilmiyorum yaşayan düzelten yok mu bu durumu.