Anadolu jetin altında a jetin üstünde bir havayolu 4 sene trabzona gittim geldim ucakla ozaman cok sık bindim anadolu jet kadar memnun kalmadım ama eh işte fena değil dedirtir bir de nerete gidiyorsunuz o önemli yanınıza su alın ikram yok her şey paralı en azından suyunuz olsun