BM22121 adanayı eksi ve artısıyla yazayım. Yazın aşırı derece sıcak oluyor. Temmuz ,ağustos , eylül ayında ya yaylalara göç edersiniz, ya memleketinize gidersiniz, yada her haftasonu denize gidersiniz. Askeriyenin polisnin gideceği adanada özel yer var . Bu şekilde kullanabilirsiniz. Ayrıca evinizde en az iki klima şart . Yazın bu üç ayı tolere edebilecekseniz yazın . Geriye kalan aylar mükemmel. Kar kış yok. Sadece şubat ayında iki hafta soğuk olur sonra günlük güneşlik baya iyi . Eskiden yerel halki vardı evet ama şu an suriyelilerden ve doğudan gelenlerde fazla yarı yarıya halkla karışık. Ama genel anlamda halkı olsun insanları olsun hem sıcak kanlı hemde iyi. Eğerki çok uzak ilçede değilsen normal merkezi diyorum her şey elinin altında. Ayrıca merkezdeki ilçe sayısıda çok. Buralarda dahil giyim , züccaciye her şey çok fazla . Bizde sürekli tayin oluyoruz ama adana gbi her şeyi elimin altında olan bir memleket asla bulamadım ya. Evime bir şekerlik lazım bir tane züccaciye bulmak için çıkıp züccaciye araştırmam lazım yok çünkü doğudayız. Ama adanada her cadde giyümci eşyacı süper valla. Çocuklardan kendine alacağın şeyler için hiç hiç zorlanmazsın. Kiralarıda bence çok çok yüksek değil evet yüksek ama bizde doğuda 20 bine oturuyorz adanadada öyle diyim