Balbeby eşim yeni yaptırıyor once on disiydi kırılmıştı onu cektiler ,çektikleri gün içini deldiler implant yerini hazırladı ,eğer çekildikten daha sonra delindeydi daha çok acı cekecekti ,doktorumuz bilinçli olduğu için çeker çekmez o işlemi yaptı , sonra 15 gün sonra gittiğinde vida gibi şey yerleştirildi ucu dışardan görünüyor 15 gün daha öyle gezdi ,şimdi bugün ölçü için gitti diş rengi seçildi kalıpta ölçüm alındı ,haftaya diş provası var aynı gün takılıp gelecek inşallah ,zor ve sabır isteyen bir süreç geçmiş olsun