aryabebek473_ Kızlar bebeğim dönmeye başladı yarım kundak yapıyordum tehlikeli olur mu birde 23 derecede kaç tog tulum kullanayım ?
iroados aryabebek473_ 23 derecede tulumuyla birlikte 0.5 ya da 1 bile yeterli olur bence. Bizim doktorumuz oda sicakligi 21-22 olsun dedi bizim oda 24 oldugu icin bi atlet bi tulum yeterli oldugunu soyledi. Bundan yola cikarak soyluyorum