Kızlar selam ikizlerim 9 aylık
Sma mama içiyolardı ek gıdaya geçince sanırım tadını beğenmediler aptamile geçtik bi kaç gündür oğlum zorla içmeye başlamıştı bugün hiç içmedi gündüz çok sorun değil yemeklerle çözdük işi ama gece napacağım hiç bilmiyorum çok fazla doycak kadar yemek yiyemedikleri için gece çok sık acıkıp uyanıyorlar var mı başına gelen çözen
Az önce bebelac aldım denedim onuda içmedi