Benim bebegimde çok gazliydi kaynanam da verelim diyordu bbegee bitki çayı mi sok olmustum ben dedim yok anne doktoruna sorarız doktora gittik sordum daha çok küçük alerji yapabilir anlamazsınız dedi bağırsakları daha tam gelişmedi falan dedi ben verdirmedim kendin iç ben kendim çok içtim ben bi etkisi olduğunu düşünmüyorum açıkçası sütten bebege geçmiyor bence zamanla gaz sorunları azalıyor biogaia da kullan bence probiyotik o