Miraay canım senin hemen hemen tüm yazılarınu okudum, ağır anksşyete yaşıyorsun. Çoğu kişide var ama seninkisi çok ağır. Bir kişinin her an şikayeti olamaz. Çok ciddi hastalıgın olsa dahi arada rahat olursun. Tavsiyem en kısa sürede bu konusa tedavi al varıgını yogunu harca gerekiyorsa.