eses123 iki aydır ondan önce de 3 belki 4 dü. Şöyle söyliyim bizim doktorumuz inek sütü/Devam sütü kullanımını çok önermiyor yani mamayı kesip inek sütü vermektense mamayı öneriyor, çok severek takip ettiğim ve düşüncelerine katıldığım Osman gönülal hocam da 18 aya kadar inek sütü önermiyor o da aynı şekilde mamayı öneriyor ama 18 aydan sonrası anneye kalmış. O yüzden 2 yaşına kadar mama vermeyi düşünüyorum.