Milos Kızlar bebeğim 5 ay 20 günlük neredeyse 20 gündür imanım gevredi 4.ay atağı olamaz demi ne bu rahatlarım dedim gazı filan geçer daha zor oldu sanki her şey benim gibi olan var mı bilgisi olan var mı acaba ?
gmz10 Milos 5 ay 18 günlük bebeğim ama biz 4. Ay atağını atlattık. Ama gaz hala drvam ediyor. Alerji olabilir mi sıkıntı bizimki ondan dolayı galiba.
gizematadeniz Milos durmuyor. Hep oyun istiyor hep gezme istiyor. Emmiyor iki cekiyor dönüp etrafi izliyor. Delirdim
Milos gmz10 alerji gibi değil kaka da filan bariz bir şey yok diş desem bu kadar zamanda çıkardı sanki çok oldu of çok yoruldum 4.ay böyle geçmemişti bizde daha iyiydim şimdi uyku süreleri çok kısaldı gece gündüz