gunduzanne Kızlar dün süt için falan kuruyemişin yanında gün kurusu denilen kayısıdan yedim 2 tane. Bebeğim bugün baya cıvık kaka yaptı altını bezleyemedim 3 bez kirletti sıvılık vardı sizce üşüttü mü yoksa kayısı sütümden bebeğime mi geçti ?
Deletedmom_220 gunduzanne sen ne yersen bebek etkilenir. Ben üzüm suyu içerdim sütümü verirdim. Hem ben ishal olurdum hemde bebek
gunduzanne Deletedmom_220 bende dün o kayısıyı yedikten sonra ishal oldum, bugün iyiyim, sence doktora götürüyim mi bebeği ?
Deletedmom_220 gunduzanne yok cnm yediğine içtiğine dikkat ederek gözlemle ishal devam ederse götürürsün ö hava soğuk virüs çok. Mecbur kalmadıkça bebeğini pek dısarı cıkartma bence