Merhaba kızlar bu sürece girmek istiyorum eminim bana sa ilaç verecekler. Çok düşünceli kaygılı biriyim. Öfkeli tahammülsüz biri oldum (yaşadıklarımdan sonra) ilaç süreciniz nasıl ilerliyor kendinizi nasıl hissediyorsunuz ? Nasıl bi duygu ilaçtam sonra nasıl oluyor lütfen yardım