Kızlar kızım 2 yaşında dün hastaneye götürdüm soğuk algınlığı olmuş dedi doktor şikayetimiz öksürük balgam ishal iştahsızlık vücut ateşi vs idi iburamin zero zincfort denflor ge-oral ve hergun burnunu temizleyin çeklerin vesaire dedi ama çocuğun boğmaca tipi öksürüğü var sadece yatarken oluyor başını yüksek tuttugumda bile oluyor evde herhangi bir Doğal çözümü varmıdır ki?