Belim tutuldu doğrulamıyorum . 2 tane çocuğum var 3 yaş ve 10 aylık. Eşim çalışıyor kimsemiz yok burda . Nasıl hemen toparlanabilirim ben :( kas gevşetici iğne sanırım hemen toparlar ama o da süte geçiyor . Emzirirken kas gevşetici iğne olan var mı ? Sütümü sağsam bi süre emzirmesem vs? Tecrübesi olan varsa lütfen yazsın 😔