Merhba Ankara da 6 aydır 2 devlet hastahanesi 1 özel kliniğe gittim şiddetli 20lik diş agriis çürümüş ve kırık devletteki doktorlar işlem yapamayız diyorlar diş Eti ağrısı da çekiyorum ,baya ihmal ettim dişlerimi şuan dişlerimin arası çok ağrıyor ve ne yapacağımı bilmiyorum😞 şuan çok ağrım.var antibiyotik hergun içiyorum ağrı kesi ile beraber mecbur ama boğazıma kadar agriis vurdu bu dişin ozellikle bu durumda olup dışını cektirebilen varmı 😞