Sdagllc canım benimde bebeğimle kan uyuşmazlığı var ki bebeğim 3 aylık sarılık var hala bütün tahlileler yapıldı temiz çıktı süt sarılıığı dediler tabi yükselmiykr 3 aylık oldu düşüyor ama benim bebeğimin 15 olduğu zamanlar oldu ilk doğduğunda. Benim bebeğimde çok kusardı onun için doktor gaviscon yazdı bebekler için olanı var günde 4 kere kullanıyorsun bir süre kullandım bir ay falan şimdi kullanmıyorum düzeldi