6 aylık kızım yaklaşık 12 gündür uyutuyorum gece gündüz yarım saat uyuyup kalkıyor kesıntısız 1.5 saatı bıle yok olsa da günde tek sefer o da olursa ağrısı yok karnı yok altı temiz neden böyle yapıyor anlamıyorum uyku egıtımı alıp memnun kalan arkadaşlar tecrübe ve önerinizi paylaşır mısınız ?