Arkadaşlar 11. ayda bir sendrom mu vardı Allah aşkına bu çocuk benim nevrimi döndürdü. Son bir haftadır her şeye inat her şeyi sinirlenmek kendini sıkmak. Kucak istiyor kucakta durmuyor sinirleniyor yere koyuyorum ağlıyor sinirleniyor gece uykusundan sinirleniyor ağlıyor elinden bir şey alıyorum bağırarak tepki veriyor. Normalde de sinirli bir çocuktu ama bu şekilde tepki vermiyordu aşırı derecede sinir, naz ne varsa yüklendi bu ay. Farkındayım Çok hızlı gelişiyor taklit yeteneği çok hızlı ilerliyor çok güzel gelişimler var ama bu sinir ve her şeye ağlama vurma hiçbir şeyden memnun olmama bu ayın özelliğini mi yoksa acaba kişiliği mi böyle olacak korktum vallahi