ozgee5012 Merhaba bebeğim 18 aylık pipi ucunun hemen altında deriyle birleştiği yerde minik beyaz bi apse gibi birşey çıktı sizce nedir
etuerk ozgee5012 sünnetli mi değilse mantar olabilir içe doğru deriyi kaydırıp temizlemeniz lazım en iyiside doktora gitmek çok kaşındırır çünkü
ozgee5012 3 aylıkken sünnet oldu kist oluşmuş ne yazıkki antibiyotik krem verdi 1 hafta kullanıcaz geçmezse operasyon ile alacaklar sünnet derisinde olabiliyormuş