Evet ben daha önce kullandım ilaç adı vermek yasak heralde burda yazmıyım şimdi hamile falan değildim göğüslerimden süt gelmişti bi ara kadın doğum doktoru yazmıştı içinde iki tane vardı sen bir tanesini iç demişti kan tahlilinde 180 cıkan süt hormonum 5 e düşmüştü tek kullanımda