kızlae bende fibromiyalji var. Fibromiyalji, beynin ve omuriliğin ağrılı ve ağrısız sinyalleri işleme biçiminin etkilenmesine bağlı ağrı hassasiyetinin arttığı merkezi sinir sistemini etkileyen bir rahatsızlıktır. Kaslarda ve ilişkili bağ dokusu yapılarında yaygın ağrı, hassasiyet ve sertlikle karakterizedir. Bebeğim şuan 5 aylık 2 haftalıkken kalp ameliyatı oldu bu zamana kadar sağıp verdim ama hastalığımdan dolayı sütümü kesmek zorunda kaldım çünkü normalde de ağrılarım oluyor süt sağdığımdan beri ölü gibi hissediyordum. Vicdanım o kadar sızlıyor ki kalp hastası bebeğime sür veremiyorum diye içimi rahatlatın ne olur 😔