Benim oğlumda ilk başta memeyi tutmadı , sezeryandan dolayı da sütüm gelmemişti. Aşırı zor bir 3 haftaydı benim için ama çok şükür atlattık. Sıraya yaptıklarımı yazıyorum inşallah sizde de işe yarar. Öncelikle lütfen bebek memeyi tutmaz ve ağlarsa nolur üzülmeyin , sakin kalın . Bebeği emsin diye kafasından ittirmemeye çalışın. Hafif itebilirsiniz ama çok zorlamayın inatlaşıyorlar ve memeden komple kopuyorlar. 2.si yenidoğan kaşığı almak yerine yenidoğan beslenme şırıngası almıştık biz trendyolda var. Çok ince bi hortum şırınga ucuna takılıyor önce onu ağzına mama veya sağdığım sütü damlattım sonra memeyi tutturdum hortumu azıcık kenardan soktum şırıngada da süt vardı emdiğini memeden geliyor sanarak tutmuştu zorla. 1 hafta her emzirmede bunu yaparsanız tutar inşallah. Ben böyle atlatmıştım. Rabbim kolaylık versin inşallah 🙏🏻