Genetik mi değil mi artık çözemiyorum memleketteki doktor persentilin altında dedi kilo almazsa raporlu mama baslansın dedi burdaki doktoru prematüre olduğu için normal dedi 9.5 düzeltilmişi 7.5 aylık 1750 doğdu şuan 6500-6700 civarında rota geçirdik 10 gün önce orda 600-700 gr civarı kaybetti zaten de yinede aylardır sanki hep aynıyız 8 i göremedik iştahlıdır da bu arada yer yani ama çok hiperaktif dönmeye cok erken basladı dişi cok erken cıkardı şuan emekliyor hızlı hızlı ayakta destekli durabiliyor nerde yanlış yapıyorum yada yanlış yapıyormuyum sıkıntısı var mı yokmu anlayamadım anne baba zayıf kısa bu arada yani uzun değiliz hele babasının tarafı hep öyle gelişiminde sıkıntı olsa farkedilirdi heralde bu zamana kadar düzenlide kontrole gideriz yani böyle olan var mı bu durumu yaşayan normalde kilolu olsun taraftarı değilim ama 4-5 aylık bebekler 6 kilo yani benimki düzeltilmiş ayı 8 e girecek hala 6 buçuk kilo