Kızım 20 aylık 1 1.5 haftadır iştahsız galiba alt azı dişlerini çıkarıyor kabız oldu 4 gündür aynı koyun gibi kakasını yapıyor dün bi iştahi açılır gibi oldu ve bir kase çorbasını içti yarım yarım içip bırakıyordu meyve seçmeye başladı yemek seçmeye başladı ne yapacağımı şaşırdım başına gelen varsa öneride bulunabilir mi ağlaması yok ama kakası sert ve tane tane bırakıyor