ygmrkmsl aynısı bebeğimde çıktı yapmadığım şey yoktu 40 cıkana kadarda böyleydi kimseye öptürmeyin geneli öpmekten oluyor ben temiz bir bezi ıslatıp sıktıktan sonra yüzünü siliyordum bepantll kullandım bir iki defa öptürmeyince düzeldi yeni doğanların bi çoğunda çıkıyor özellikle kimsenin öpmesine müsade etmeyin