gmzsgnc 4. ayla birlikte kilo alımı yavaşlıyor zaten. Diştir, salyadır, hareketlenmeler vs hepsi bir etken. Kilo alımı gayet iyi zaten mamaya gerek yok. Dediğim gibi ilk 3 ay gibi olmuyor diğer aylar kilo alımı bu çok normal bir durum. Bizi böyle bilgilendirmişti ebemiz zamanında